subota, 21. lipnja 2014.

Uvijek aktualno



Zasjeda Uprava tvornice. Tema: loše poslovanje u prethodnom periodu.

Predsjedavajući:
- Drugovi, poslovanje je bilo loše u prethodnom petogodišnjem planu i
došli smo do zaključka da su za to krivi strojevi te da trebamo kupiti
nove ruske strojeve...

(Mile se javlja za riječ)

Predsjedavajući:
- Kaži Mile!

Mile:
- Kada je moja baba prije rata držala kupleraj...

Predsjedavajući:
- Mile, mani nas tvoje babe I kupleraja, ovo je ozbiljan sastanak!

(Nakon 5 godina, održava se sličan sastanak)

Predsjedavajući:
- Drugovi, poslovanje je bilo loše i u ovom petogodišnjem planu i došli
smo do zaključka da su za to krivi strojevi te da trebamo kupiti nove
američke strojeve...

(Mile se opet javlja za riječ)

Predsjedavajući:
- Šta je Mile !?!

Mile:
- Kada je moja baba prije rata držala kupleraj...

Predsjedavajući:
- Mile, opet it o babi I kupleraju, rekao sam ti da je ovo ozbiljan
sastanak!

(Nakon 5 godina, ista priča...)

Predsjedavajući:
- Drugovi, poslovanje je opet bilo loše I došli smo do zaključka da su
za to definitivno krivi strojevi i da trebamo kupiti nove njemačke
strojeve...

(Mile se I ovoga puta javlja za riječ)

Mile:
- Kada je moja baba prije rata držala kupleraj...

Predsjedavajući:
- Mile, ti opet o babi I kupleraju? Hajde baš da čujemo šta je to tvoja
baba radila prije rata!


Mile:
- Kada je moja baba prije rata držala kupleraj i posao bi išao slabo,
nije mijenjala krevete nego kurve!

Nema komentara:

Objavi komentar