subota, 23. srpnja 2011.

Plavuša i snjieg na cesti

Zapao prvi snijeg......Kamion.......Semafor crveno.........Plavuša sva zadihana lupa po staklu....


Kamionđija otvara vrata...... ona reče:

»Zdravo, ja sam Lidija, teret ti pada iz kamiona«

Na semaforu zeleno.....auti iza trube....kamionđija ne reagira, zatvara vrata...kreče dalje


Sljedeći semafor....crveno.... Plavuša sva zadihana dotrči do kamiona....lupa po staklu....kamionđija otvara vrata....

Zdravo, ja sam Lidija, teret gubiš!!!!!

Kamionđija ništa...ne reagira.....mrtav hladan kreče dalje....


Opet semafor...opet crveno...opet plavuša, sva oznojena...zadihana lupa po staklu

Zdravo, ja sam Lidija, teret gubiš!!!!!

Kamiondžija, živčno :"Ja sam Fikret, pada snijeg i sipam sol, pi..a ti materina!

Nema komentara:

Objavi komentar